Vad innebär expresshantering?
Oavsett orderbelopp kan du välja att köpa till expresshantering. Det innebär att din order hamnar högst upp på vår prioriteringslista och vi hanter...
Läs merOavsett orderbelopp kan du välja att köpa till expresshantering. Det innebär att din order hamnar högst upp på vår prioriteringslista och vi hanter...
Läs merLängst ned på höger på denna hemsida finns det en chatt-ikon. Med hjälp av den kan du spåra din order.
Läs merDå vi skickar vissa paket från vårt lager i Tyskland kan det ta en dag eller två extra innan det sändningsnummer som börjar på CM blir aktivt och ...
Läs merFör att komma i kontakt med det fraktbolag som ska eller har levererat ditt paket använder du enklast något av nedanstående alternativ. Postnord ...
Läs merOm du vill att din beställning skall skickas till en annan adress eller mottagare än dig själv går det bra att ange denna i kassan innan köpet avs...
Läs merDå vi har flera lager skickar vi ibland mer än ett paket till dig, i mailet som vi skickar ut när varorna lämnar vårt lager står det om du kommer f...
Läs merVi använder Posten och DHL, så snart vi skickat din beställning skickar vi ett spårnummer så du kan spåra paketet enligt nedan. Då vi har flera ol...
Läs merTyvärr skickar vi endast till svenska adresser. Ibland kan vi göra undantag inom EU beroende på vilken produkt du vill beställa. Hör av dig till vå...
Läs merI regel har du varan inom 2-7 arbetsdagar. Under sommar-, jul-ledigheter och Black Week kan leveranstiden vara påverkad. Skulle det bli ytterligar...
Läs mer